Ново лого от Facebook

От Редакция 06 Ное 2019 268 преглеждания

Facebook разкри ново лого, което трябва да представлява компанията-майка, притежаваща Facebook, Instagram, WhatsApp и други. Логото просто казва "Facebook", но с нежен и общ шрифт. Логото ще се показва в различни цветове, отговарящи на различните цветове на логата от различните марки - синьо за Facebook, зелено за WhatsApp, розово за Instagram и т.н.

Предполага се, че логото ще бъде използвано в рамките на Facebook продукти и маркетингови материали. От няколко месеца Facebook обявява че ще добави „from Facebook“ за някои от другите си приложения и се оказва, че ще виждаме това лого вместо традиционото синьо за Facebook.

Facebook винаги е използвал социалната си мрежа, за да представи компанията като цяло. Но 15 години след основаването си, Facebook вече е много по-разширен като родителска марка и от компанията очевидно смятат, че е необходимо да се разграничи от социалната мрежа, на която е изградена.

Новото лого е „проектирано за по-голяма яснота“ с цел да създаде „визуално разграничение между компанията и приложението“, казват от компанията.

От Facebook казват, че целта на „from Facebook“ е да уведоми хората, че приложенията му имат „споделена инфраструктура“ и разчитат на същите екипи. „Хората трябва да знаят кои компании правят продуктите, които използват“, пише Антонио Лусио, главен маркетинг директор на Facebook.

В същото време новото лого изглежда, че може да е и опит да се запазят различните марки на Facebook малко по-отчетливо на фона на почти непрекъснат спор. Различните лога изглежда казват, че Facebook компанията не е изцяло дефинирана от социалната мрежа Facebook - те просто се разделят със същото име и контролират интересите.

Източник: https://www.theverge.com/