LinkedIn дебютира с център за събития

От Редакция 16 Окт 2019 138 преглеждания

LinkedIn социалната мрежа за работния свят, която събира на едно място около 650 милиона потребители, е известна като мястото, където хората се свързват помежду си онлайн или за изграждане на работни контакти, за набиране на персонал или за професионално развитие.

Сега компанията прави стъпка, за да внесе своите функции във физическия свят, създавайки новата опция „Събития“, чрез които хората да планират, обявяват и канят хората на срещи и други събрания извън виртуалния свят.

Функцията, която ще се появи като допълнително меню в уебсайта и мобилното приложение на LinkedIn, ще бъде въведено първо в англоговорящите страни от 17 октомври, с цел скоро след това да се разшири до пазарите, които не са на английски език.

Събитията също са важни, тъй като това е първата основна, глобална функция, която се изгражда от офиса на компанията за научноизследователска и развойна дейност в Бангалор, Индия - важен етап за екипа от инженери и други, които са базирани там. Досега голяма част от работата, която са свършили, е фокусирана върху регионални инструменти или тези, които са насочени конкретно към развиващите се пазари.

Към момента събитията са безплатни за използване, но са доста ограничени в първата си итерация. Можете да създадете съобщение и да поканите контакти от първо лице, но нямате възможност да популяризирате събитието извън собствения органичен обхват на платформата.

Източник: https://techcrunch.com/