Facebook се опитва да скрие Like отброяванията

От Редакция 27 Сеп 2019 87 преглеждания

Ако публикациите на вашите приятели имат повече харесвания е възможно да изпитвате ревност, че тези които споделяте не достигат толкова много Likes. И когато целта на вашите споделяния е харесвания, търсите моменти или лични събития, които да предизвикат приятелите ви да реагират на вашите публикации, страхувайки се, че няма да изглеждате популярни без тях.

От Facebook официално започват да крият публикациите на своите потребители. Тази нова функция стартира от днес в Австралия. Авторът на публикацията все още може да вижда броя, но той е скрит от всички останали.

Тестът ще се провежда успоредно с друг тест от Facebook, стартирал в Канада в началото на годината и в още шест държави през юли за отброяване на Likes.

От Facebook казват че провеждат тест, при който харесванията, реакциите и преглеждането на видеоклипове се правят private във Facebook. Целта им е да съберат обратна връзка, за да разберат дали тази промяна ще подобри преживяването на хората в социалната мрежа. Ако теста бъде последван с успех, планират да го разширят и дори да обхване всички потребители, но към момента не се предвиждат такива действия.

Целта на Facebook тук е да накара хората да се чувстват комфортно. Той иска потребителите да се съсредоточат върху качеството на това, което споделят и как ги свързва с хората, които ги интересуват, а не само върху броя на хората, които оставят Like на публикациите. Тестовете се провеждат от екипа на News Feed.

Самият бутон Like остава видим за всички. Броят на коментарите все още ще се показва, както и най-често срещаните реакции, оставени в публикация, плюс лицата и имената на някои хора, които са харесали. Хората биха могли да влязат в списъка с хора харесали публикацията и да се опитат да ги преброят.

Без голям брой публикации на приятели, които биха могли да накарат потребителите да се чувстват незначителни, или нисък брой на техните собствени публикации, съобщаващи за недостатъчен брой Likes, би накарало потребителите да се чувстват свободни във Facebook.

Съществува едно притеснение, че страниците във Facebook, които имат голям брой харесвания, може да пропуснат допълнителна ангажираност и достигане. Някои канадски инфлуенсъри се оплакват от намален обхват, след старта на теста в Instagram. Няма категорични данни, които да докажат това за Facebook.

Източник: https://techcrunch.com/